خرید نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0
نوشته شده توسط : mohammad

نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0


خرید نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته ریاضیات و آمار

نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0
SAS مخفف Statistical Analysis System ، یک نرم افزار قدرتمند آماری است. این نرم افزار بیشتر روشهای رایج آماری را پوشش می دهد و کاربر می‌تواند فرمانهای خاصی را که متناسب با نیازهایش باشد انتخاب نموده و به‌کار گیرد. تا این قسمت را در همه سایتها و.. دیده اید که درست است و اما مطالب تخصصی برای شما کاربران علوم پایه خاصه ریاضی وآمار و رشته ای وابشته به عنوان نمونه اقتصاد و.. SAS تنها یک نرم افزار محاسبات آماری نیست بلکه یک زبان و روش برنامه ریزی و برنامه نویسی جهت استفاده بهتر داده های ریاضی و آماری می باشد . به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از نرم افزار های Minitab و Spss داده های آماری را ذخیره و محاسبات آماری را انجام دهید . سوال اول داده ها و اطلاعات غلط را چگونه حذف می کنید؟ سوال دوم چه مقدار خطای محاسباتی در نتیجه های شما وجود دارد ؟ در نرم افزارهای معمول محاسبات ازطریق منو ها و ابزار ها انجام می گیرد و تغییرات در آنها بسیار جزئی می باشد اما در نرم افزارSAS شما با برنامه نویسی و محاسبات پیشرفته سیستمی را در برنامه نویسی خود پیاده می کنید تا به نتایجی بسیار دقیق تر و مناسب تر دست یابیید . فرق این نرم افزار سبب شده است از این نرم افزار در علوم پایه ومحاسبات پیشرفته و حساس استفاده شود و در سازمانهای پیشرفته بکار گرفته شود مانند ناسا ، علوم تحقیقات فضایی اروپا، وزارت کشاوزی استرالیا ، شرکت توپلوف ؛ ایرباس و.. و در علومی چون هواشناسی ، اقیانوس شناسی ، ژئوفیزیک و..نیز بکارگرفته شود. استقراء ریاضی یک روش منطقی و علمی جهت شناخت ناشناخته ها، معادله ها و رفتارهای ریاضی می باشد . معادلات بزرگ و تعداد بالای معادلات تنها به وسیله ماتریس های بزرگ حل می شوند که مهمترین استفاده این نرم افزار می باشد. . انواع تجزیه و تحلیلهای سریهای ،‌انواع مدلهای خطی و غیر خطی ،روشهای چند متغیره پیوسته و گسسته ،‌کنترل کیفیت ،‌آمار توصیفی، انواع تحلیلهای گرافیکی و نموداری ،‌انواع تحلیلهای ماتریسی و … را می‌توان در سطوح مختلفی از نظر پیچیدگی و جزئیات توسط این نرم افزار انجام داد. در انجام اعمال روش ها و خطاها نیز مانند گوس، نیوتنی؛ میانگین ، و..به وسیله شما بنا به احتیاج شما متغییر و استفاده می شود. این برنامه اززبان برنامه نویسی SQL استفاده میکند ، به مانند بانک اطلاعاتی اکسس Access بنابراین نصب این برنامه ها و ابزار Data Access Components (MDAC) 2.6 مفید خواهد بود. این نرم افزار به صورت نسخه کامل 6 سی دی به دلیل کپی رایت و قفل بالای آن عرضه میگردد. این نرم افزار جهت نصب و استفاده کامل از آن در ویندوزهای ایکس پی تضمین میگردد . تذکر مهم : این برنامه جهت استفاده در سیستم های امنیت بالای ویستا، سون ، 2008 سرورVista , Seven 7, server پیشنهاد و تضمین نمیگردد.



حداقل سیستم مورد نیاز:
پردازنده نصل چهار Pentium 4 اینتل و مشابه آن حافظه رم 512 برای ویندوزهای ایکس پی و پایین ترو 1گیگا بایت حافظه برای ویندوز های ویستا، سون ، 2008 سرور و 64 بیتی .گرافیک و کیفیت تصویر 800*600 این برنامه از نظر گرافیکی ضعیف تر از برنامه های دیگر است. این برنامه بر روی تمام ویندوزهای 32و 64 بیتی تست شده وکرک و نصب ان در ویندوز ایکس پی 32 و 64 بیتی کاملا تضمین شده می باشد.
تذکر مهم : این برنامه جهت استفاده در سیستم های امنیت بالای ویستا، سون ، 2008 سرورVista , Seven 7, server پیشنهاد و تضمین نمیگردد.

نام محصول : نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0
حجم وتعداد : 6 CD
تذکر مهم : این برنامه جهت استفاده در سیستم های امنیت بالای ویستا، سون ، 2008 سرورVista , Seven 7, server پیشنهاد و تضمین نمیگردد.

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 4,250 تومان

درصد :21

خرید نرم افزار ریاضی و آمار SAS 9.0



خرید آموزش طراحی صفحات وب
خرید Dearly, Nearly, Insincerely: What Is an Adverb کتاب
خرید خرید نگین دندان
خرید جاکارتی ضد اشعه آیلین محافظ کارت های اعتباری شما




:: برچسب‌ها: خرید , نرم , افزار , ریاضی , آمار , SAS ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: